söndag, maj 10, 2009

Gråtande barn tavla//Dalarna


Åååååh nu är jag lycklig. Då vi va i Dalarna & skulle gå in på leklandet med barnen så stod det en äldre herre som bröt på finksa & sålde en MASSA saker det första jag såg va en tavla som JAG ÄLSKAT ÄNDA SEN JAG VA PYTTE LITEN såg den å önskade jag hade den, men frågade inte om priset då jag trodde jag inte skulle ha råd. Vi gick in så barnen fick leka av sig efter kom mannen då han pratat med mannen Priset va bara 50kr för den mega stora tavlan Så lyclig nu. I Dalarna har det varigt SÅ UNDERBART träffat mina aldra närmaste vänner med familjer, har varigt sjukt skojigt. LÄNGTAR redan efter dom. Ja nu har ni fått LITE uppdatering, har ej tid med mer ska nu natta mina barn & röjja undan lite. Här kommer en bild på min favvo tavla
LÄNGTAR EFTER ER MINA ÄLSKADE BARN. JAG ÄLSKAR ER. RÄKNAR NER TILLS VI SES IGEN

3 kommentarer:

ViolinasochSnöflingansblogg sa...

jag tycker så synd om det gråtande barnet och barnet e så himla sött <3

ViolinasochSnöflingansblogg sa...

det gråtande barnet e så himla sött <3 och jag tycker så synd om det gråtande barnet.

ViolinasochSnöflingansblogg sa...

jag tycker så synd om det gråtande barnet och barnet e så himla sött <3